Friday, October 9, 2009

konsep apa ni


aku tak paham la konsep restoren yg tak jaga kebersihan.akibatnye aku da terkena cirit birit yg teruk sampaikan nak ke tandas aku terpaksa mengawal bunyi la bagai.lepas ni takkan ku jejak dah kakiku kat restoren yg overcharge dan kotor tuh,kotor dalam sembunyi.aku saspek air suam yg diberi dicampur dgn air paip separuh utk menyuamkannya.sialan.atau aku tak patut dah order air suam sbb ni lah akibatnya.

oi restoren dotdotdot sila la berniaga dgn jujur.berniaga dgn jujur bukan dr segi makanan yg ko jual tapi dr segi content makanan dan air yg ko hidang kat pelanggan.

geramnye.jap aku kena g toilet lagi.hish!


5 comments:

  1. jah aku peminum kopi gak.kopi neskapi hahaha nyosa den minum air suam.

    mama kat area pjaya.tapi kedai biasa je.ke mmg jadi praktis letak air suam campur gitu.perghh

    ReplyDelete
  2. yang ko nak mengawal bunyik kat toilet tu naper la. ciss..menjaga imej betul..haha

    ReplyDelete
  3. sbb bos aku punye meja btol2 sebelah toilet aku.truk btol aku tatau camne leh buat konsep toilet camtuh

    ReplyDelete