Thursday, November 26, 2009

Review #1 500 Days Of Summer

Penah tak korang rase bengang bila kena dump ke atau korang penah tak bercinta bagai nak rak tapi ending sekerat jalan tanpa apa2 short notice.
Haaa kalo pernah sila la tengok cite 500 Days Of Summer nih.Aku mmg cadangkan sangat la especially pada dak2 laki yg kena dump tapi tak paham2 nape benda terjadi kan.

Aku 1st kenal Zooey Deschanel sebab aku suka gila lagu 'Change is Hard' yg dia nyanyi.Kiranya aku kenal dia bukan sebagai pelakon la kan.Tapi dalam cite ni mmg dia superb la plus mamat yg jd bf dia tu lak mmg comel type yg aku suka.Sila google Joseph Gordon-Levitt.Hihihihi aku kan ala2 bad girl so aku mmg suka yg nerdy sket.

Amazing story la bout how sometimes when things are not meant to be, it is never meant to be. Usai la bersusah payah nak memahami situati break up kita sebab kadang2 the person yang kita suka tu maybe sayang kat kita tapi tak de rase nak settle down dengan kita. Memang perit la tp tu la kenyataan.

Cite ni kalo nak beli kena cr DVD cetak rompak la sebab tak kua lagi kat memane.

Sesuai di tonton sorang2.hehhehe sebab banyak benda kita nak ponder and think and ingat balik bila tengok ade certain scenes.

Aku takkan la nak cite ending dia kan tapi jalan cite ni memang simple and straight to the point and funny and realistic.

AAA masa utk balik.hehhehe.Nanti den review cite lain lak minggu dopan.Selamat Bercuti Y'all!!!!xoxoxoxoxoxox

No comments:

Post a Comment