Thursday, November 26, 2009

Selamat Hari Raye ke..................

Aku tgh tunggu dari pagi ni kot2 dapat half day free tapi nampaknye da kul 4:40 takdo tanda2 positif. Mak aku da bising suh bawak dia g pasar semalam tapi takdo hasil. Aku kata subuh raya la kita g carik barang nak masak. Tapi....heheheh ade ke pasar borong yang bukak subuh2 raya tuh???Belasah je la kan susah2 g beli je rendang kat bawah SACC tu sedap gak.

Ape la agaknye akak2 neh masak.hahahaha dengan harapan dapat la anta sket kat aku neh yang tak balik raya.Tahun ni baju Raya Haji pun tak sempat nak buat(macam la tahun lepas ade baju kan hehehehe).

Oklah dah petang2 ni aku nak mengambil kesempatan mengucapkan Selamat Hari Raya Haji a.k.a Hari Raya Korban buat semua dengan ucapan:

SELAMAT MENONTON ANTOO FIGHTERS PD RAYA PERTAMA ( macam dah takde cite lain gamaknye nak tunjuk raya2 neh).

P/S: Aku tingin gila nak tengok cite SETINGGAN.Alaa cite zaman 80-an yang Allahyarham Ibrahim Pendek berlakon yg cite hantu kat umah setinggan tuh.Giler seram ah.Silalah tengok kat youtube.aku pun baru nak search ni hah.hehhehe

No comments:

Post a Comment