Wednesday, December 30, 2009

New General Year

Maaf lately ni mmg takde life gila aku rasa aku patut berumah je kat opis neh.Hari2 bila kaki melangkah aku mengeluh.Too much work yet too little time.Aku balik dan terbaring dan takde kemana.Ade hari aku terpaksa balik pukul 130 a.m dan rasa penat dan penat dan penat.Weekend pun di opis.Sebab tu lah aku tak menulis.Selalu orang akan wish something kan untuk New Year.Tahun ni aku wish aku tak macam ni lagi next year.

Untuk my friends here I wish all of u in better health and semua yang baik2 ya.


Oh pasal Sehati Berdansa..terima kasih benda tu dah habis.Tipulah kalo aku tak tgk benda2 gitu utk escapism aku.Tapi pemenangnye memang lah pada hemat aku tak brapa patut la nak menang.Seumpamanya baik Enot je menang sebab Enot menari lagi nampak kegagahannya.Tiap2 minggu bila aku teman mak aku tgk benda tu aku asyik doa "Cepat2la Raja Lawak start".Eh ke ramai je org Malaysia yg pikir benda yang sama time tuh.


Plan untuk New Year:Takde Plan sebab aku takde life dan sebab aku rasa nak terbaring je tgh jalan akibat exhausted.

Harapan untuk New Year:Mendapatkan kulit yang lebih mulus(tak putih sangat takpe aku nak mulus je).Dapat g vacation kat Pulau Wateva(ye...sangat 'lame').Dapat menstable kan life aku mcm yg sepatutnya.Bf aku tak nak tapi kalo ada sila bagi and campakkan aku sambut.Dapat beli insurans since Malaysia punye Health System pun dan macam kat States.Sila tonton 'Sicko' Michael Moore dan anda akan paham where this will lead us.Aku patut duduk di Marseilles saja senang.Duit tax aku nampak di mata.

Akhir kata kepada Puan K tima kasih sebab tak bagi NCR kat aku.U make my day.
Kepada semua: Drink and party hard but tolong ye dont drive if ur not sober.Nanti susahkan orang lain.

No comments:

Post a Comment