Wednesday, December 2, 2009

Twilight (Ye Aku Memang Slow)


Aku baru tengok, aku akui. Tu pun pas aku paksa diri sebab masa kecik dulu memang cita2 aku nak jadi Vampire. Aku ingat hisap darah pape pun dah bleh so masa tu (skolah rendah jadi perbuatan bodoh ni boleh di maafkan) aku tunggu je ade luka kat tangan ke aku terus jilat darah sendiri.Penamatnye gigi taring takde pun tumbuh.Penipu betul rancangan tv dulu2.

Ok so berbalik pada citer Twilight tu aku pun tgk la (dvd cetak rompak please) dan dan dan aku benci Bella.Sebab I've fallen for Edward Cullen (tak bestnya sebab aku tau ramai jugak minat kat dia).

Aku rumuskan kat sini kenapa wanita/perempuan boleh in love gila dgn Edward ni sebab dia lah Alter Ego lelaki yang wujud skang. In a way macam Alter Ego yg indah lah. Sila la tengok kalo tak percaya and tak penah tgk.

Maafkan aku bonda sebab tahun depan tak boleh nak raya sesama camtu gak sanak saudara sebab....

Aku da bertukar jadi Vampire tahun 2010.Maaf aku sudah bosan dgn manusia.


Review dari aku pembenci kisah cinta...

No comments:

Post a Comment