Friday, February 26, 2010

Deepset Maafkan aku...

Esok ada Efek Rumah Kaca tapi mata aku tengah berkaca2 sebab tak dapat pergi.Dah seminggu tak lekat di rumah jadi pikir maybe this time Ive to let it go.Bagi yang pergi HAVE FUN!aku benci!hahahaha.aku harap ada lagi nanti ok.Maulidur Rasul pun masih di office.Kalau esok aku keluar ada kemungkinan mak aku kunci pintu tak bagi balik rumah langsung.
Siapa sini tahu mahal atau tidak t-shirt The Clash yg rare yg dijual dgn harga rm110 kat Buntil?Ke memang berbaloi harga tuh?
Deepset nanti aku g tengok korang eh kalo ade kesempatan.Aku rindu la nak tengok lenggok si gitaris jambang dan boroi comel tuh.Tapi takpe,masih ada masa.Maaf adjective aku agak berterabur.
Encik2 dan Puan2 yang pergi sila la postkan gambar2 di sana sambil aku tengok dan mengongoi sedih ok.

3 comments:

  1. maulidur rasul pun ada kat ofis?
    terasa sangat demm kan?

    ReplyDelete
  2. rm110 amat tak berbalai untuk satu t-shirt kecuali ianya limited edition, perlu diving lagi ke pusat bundle pasti berjumpa, baju rare akan jadi semi-agung dan hebat kalau di beli dengan harga bawah rm50 :)

    ReplyDelete
  3. green apple-memang demm sebab bukan dapat ot pun.penat je dapat.


    magnus-waaaaaahh aku di tipu la camtuh.ciss.

    ReplyDelete