Thursday, October 8, 2009

Lelaki Curang #1

aku rasa lelaki curang ialah lelaki yg paling malang sebb bagi aku, mereka in sangat confuse (apa ya bahasa melayu yg sesuai) tentang apa yg di ingini.tentulah menyeksakan bila kita ade keinginan tapi tidak tahu mana satu yg kita mahu.kamu ada duit tapi kamu tak tahu apa yang hendak di beli.kalo aku,harusnya aku ingin memiliki sebidang tanah utk dibuat rumah.kamu?.kalo aku ada rm10k aku ingin bahagiakan ibu aku.kamu?.lelaki yg curang bukan saja confuse tapi akan menyusahkan semua org.menyakitkan hati melukakan perasaan buat org lain confuse dan endless akibat2 negatif yg lain.lelaki yg macho mestilah ada ketetapan hati.bleh membezakan suka, cinta, crush, wateva lah kan.kalo confuse dari basic bab hati dan perasaan macamana kamu2 nak luruskan jalan dalam hidup kamu.banyak kategori curang ni tapi nanti2lah aku kupaskan.ini general statement je.eh tapi kalo kamu ada bf/gf yg mendera perasaan dan fizikal dan kamu curang macamana pulak ye???

No comments:

Post a Comment