Wednesday, January 20, 2010

Sorry...

Lama tak masuk sini dan bergebang.Lately ni banyak sangat benda yg jadi simultaneously(hurmm betol ke ejaan aku).Serabut serabai burnout sad semua lah yang negative je ade dalam kepala,dalam hati dalam mata,dalam dada.Aku rase aku patut jadi stewardess je kalo camni lah.Eh stewardess pun ade tekanan kerja gak.Haishh...
Last week aku ke Masai untuk client audit.Makan malam yg sedap di Senibong dan lunch yg memberatkan otot perut dan mata.Tapi yg tak bestnye tetba dengan aku yg takde kena mengena ni lak kena audit.Eh eh tetiba rasa nak mengeluh lah.
Lain2 dari cerita yg sederhana ni takde ape2 yang menggembirakan.Tiada,Nada,Non-Existent.
Tapi aku masih berharap ade benda or news or pape jelah yg bleh buat aku ceria balik.
Doakan.Hurmm aku pun tgh doa neh.

No comments:

Post a Comment